sobota, 7 stycznia 2012

Simple

Zupełnie nieskomplikowany strój. W roli głównej prosty wełniany płaszcz, długo szukałam czegoś ascetycznego, bez zbędnych ozdobników. Buty męczę ostatnio do bólu, są wygodne, ciężkie i nadają takiej trochę nonszalanckiej nutki do każdego outfitu. Poza tym są niesexi. Rękawiczki dorwałam w asosie, są bardzo ciekawe, to połączenie skórzanych krótkich rękawic z długim wełnianym mankietem. Podobne możecie dostać tututu oraz tu albo po prostu zrobić same ze starych rękawiczek i swetra. Ja teraz szukam idealnych długich rękawic ze skóry (co najmniej do łokcia) żeby nosić je z futrzaną kamizelką.



Płaszcz - selected
Rękawiczki - asos
Spodnie - zara
Buty - frye

18 komentarzy:

JustFabulous pisze...

Fajnie! Zawsze niecierpliwie czekam na Twoje posty ;)
x

The fancy gal pisze...

Dzięki, nie chce mi się wierzyć, ze ktokolwiek jeszcze czeka. Czas spiąć dupę i dodawać częściej

Futuristka. pisze...

ciekawy płaszcz:)

Madeleine pisze...

świetne buty!
zapraszam do siebie

Angela pisze...

buty!

ana . pisze...

płaszczyk ładny:)

meg pisze...

rewela!!

made-vogue pisze...

super spodnie!

Passion.For.Fashion pisze...

torba, włosy, buty <3

riennahera pisze...

Faktura płaszcza jest cudowna.

Paulina Kędziora pisze...

prześlicznie!!!

M.ery pisze...

płaszczyk jest świetny. bardzo podoba mi się materiał, z jakiego został wykonany.

MaryM pisze...

obiecałam sobie że zapytam, co to za torebka? czy to classic Q groovee? zestaw BARDZO mi się podoba no i buty frye, klasyki:) Wyglądasz jak modelka w cywilu, lub może nią jesteś? Przepraszam, nie śledzę Twojego bloga regularnie, ale muszę to zmienić, masz bardzo dobry gust, lubię taki minimalizm a zaarazem maksymalizm bo wszystko jest dobrej jakości:) pozdrawiam i dodaję do obserwowanych.

The fancy gal pisze...

Mary, dziękuję Ci bardzo za naprawdę miły komentarz. Nie jestem modelką ;/ ale dzięki. Torebka to jakaś najzwyczajniejsza na świecie no name. Niestety nie jest od Marca Jacobsa. Zapraszam do siebie częściej, mama nadzieję dodawać więcej postów.

MaryM pisze...

Dziękuję za odp!
Mimo wszystko torebeczka super, szukam takiej podobizny do MJ od dawna:):) pozdrawiam

Katia pisze...

Bardzo mi się podoba!

Smile. You are in Paradise! pisze...

świetne buty!

Anonimowy pisze...

Pięknie wyglądasz.Mimo że ascetycznie, te rękawiczki dodają kobiecego uroku. W futrze i długich skórzanych rękawicach będzie na pewno bardzo elegancko i kobieco.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...