wtorek, 1 lutego 2011

Must have for spring

Każdy nowy sezon, to chyba dla każdego z nas okres remanentu w szafie i kalkulacji, co już mam a co jeszcze będzie mi potrzebne. Mi do wiosennego spełnienia odzieżowego brakuje jeszcze kilku elementów. Resztę mam już w szafie z poprzednich lat, bo jak przystało na obsesyjnego kolekcjonera i zbieracza, nigdy nie pozbywam się ubrań i dodatków z zamysłem wykorzystania ich w przyszłości. Leżą sobie uśpione na dnie szafy i wyczekują swoich 5 minut.


Numerem jeden na mojej liście zakupów jest biała sukienka z koronki(ale raczej coś w stylu crochet - szydełkowana niż lace-koronkowa). Poszukuję modelu, który albo zachwyci mnie swoją prostotą i ponadczasowością albo porazi nietuzinkowością i  wymyślnym krojem. Taka sukienka to evergreen, będzie modna zawsze a nawet, jeśli nie będzie modna to i tak będzie ... proste prawda :)
spanishmoss

Numerem dwa są te buty. Widzę je zarówno w cięższych stylizacjach jak i w tych bardziej zwiewnych, typowo wiosennych jako środek zapobiegawczy w osiągnięciu ultra słodkiego kwiecistego looku.
solestruck

Kolejna pozycja to czerwone skórzane spodnie 3/4 lansowane przez Isabel Marant. Póki co jedyną opcją(oczywiście niedostępną) jest H&M. Na razie za każdym razem kiedy dzwonię z zapytaniem "Czy już są" otrzymuję odpowiedź przeczącą. Może ktoś z was widział już takie "u siebie"?
Figa.pl

Skoro już jesteśmy w popularnej sieciówce, wpadły mi w oko botki. Podoba mi się kształt, połączenie dwóch materiałów i faktur. Też jeszcze nie widziałam.



Okulary przeciwsłoneczne. Duże, proste.
Shopakira

 I na koniec dodatek prosto z Dzikiego Zachodu. Takie coś to bolo i noszone jest do koszul. Fajnie podkręci stylizacje hippie jak i te zwykłe.
Colette
I na koniec może nie jest to obowiązkowa pozycja na mojej liście ale nie pogardziłabym takim kapeluszem.
Topshop

A jak prezentuje się Wasza lista zakupów na nadchodzący sezon?

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Szczerze mowiac ja nie robie sobie listy - lece na zywiol! :)

http://subiektywnie1606.blogspot.com

Rykoszetka o życiu w mieście pisze...

Ja szukam butów do sukienki, które nie będą na zbyt wysokim obcasie - nawet jak będą wygodne, to chodzenie w nich po mieście i nierównych chodnikach jest mało przyjemne. Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć coś przewiewnego, żeby było odpowiednie również na letnie temperatury :)

no-baa pisze...

chwilowo próbuję nie myśleć o ubraniach, czekam na wolne i wtedy puszczę wodzę swojej fantazji i zrobię listę must have ;)

kayaretro pisze...

no tak, taką kieckę już mam:))spodni ala Marant wciąż uparcie szukam, na razie mam czarne:)a moja lista nigdy się nie kończy..obecnie poluję na pomarańczowy boyfriend blazer, różowy i żółty też mógłby być

Clara Campelo pisze...

lovely!

SpotlightBlog pisze...

szczególnie zgodzę się z koronkową sukienką to będzie hit !

SpotlightBlog pisze...

A i zostaje jako 10-ta !

Martiarti pisze...

Ja też juz powoli kompletuję swoją gardeobę na wiosne;)

panna marta pisze...

hah mam dwa kowbojskie krawaty, noszę od roku i polecam;)

Katarzyna Smok Sm. pisze...

oo widzę, że masz już Lity, długo na nie czekałaś? dalej jestem chętna ale czekam aż będzie dostęna 9 sic! w ogóle to laaacha jesteś muszę Ci powiedzieć ;)

As Usual pisze...

Bardzo ciekawe :) zapraszam do mnie
http://asusual.blogspot.com/

Katarzyna Smok Sm. pisze...

a skąd jesteś jeśli mogę spytać ?:)
wiesz co obadałam?? że lity będą dostępne po 15 maja! (wg revolveclothing i jeszcze takiego innego sklepu, więc myślę że z solestruck będzie to samo, ale jeszcze czekam cierpliwie- dlatego że zmieniłam zdanie i poluję na 'taupe suede' piękne są!)
i tfu tfu nie zapeszam ale licytuję na ebayu (szkoda że droższe o jakieś 50 dolców ;/)

Katarzyna Smok Sm. pisze...

a co do dżinsów to już moja druga para, mam jakiegoś szczęśliwego lumpa, tym bardziej że ciężko mi na siebie nawet w zwykłym sklepie znaleźć dopasowane ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...