niedziela, 9 stycznia 2011

Bright point

W poprzednim poście nazwałam siebie istotą czernofilną, nic się od tamtej chwili nie zmieniło. Nie przeszłam nagłej koloryzacji. Jednak prócz ubrań w kolorze #000000 (informatycy pewnie załapią, o co chodzi), posiadam w swojej garderobie także jaskrawe wyjątki, które uwielbiam wkomponowywać w mroczną scenerię. Tym razem z klasycznego duetu black+white zrobiłam iście wybuchowy trójkąt, wszystko za sprawą sukienki w kolorze koralowym. Ni to pomarańcz, ni to czerwony, za to bardzo wyrazisty i pozytywny. 
Co do samej sukienki, to jest to rzecz wybitnie letnia, posiada szereg udziwnień w postaci wycięć na plecach, bandażowych splotów przechodzących misternie w zupełnie niepozorny, casualowy dekolt. Ubranie się w ten węzeł gordyjski wymaga sporej ekwilibrystyki i specjalnie rozpisanego planu działania. 

Cała sesja odbyła się w drodze po bułki w pośpiechu i nerwach. Dwóch przechodzących panów tak rozbawił widok mojego fotografa (bo chyba nie mój), że zaczęli odgrywać pantomimę, naśladując jego ruchy i robiąc zdjęcia swoimi wyimaginowanymi aparatami. Istny street performance :) 








 







                                          Kurtka - Topshop
                                          Spodnie, kardigan - H&M
                                          Sukienka - Asos
                                          Buty - Zara


Nie wiem zupełnie, co dzieje się z ogólnoświatową pocztą. Może to ostatki szału świątecznego, ale już nie mogę doczekać się paru przesyłek. Z jednej cieszyłam się szczególnie aż do dzisiejszego ranka, kiedy to na stylio zobaczyłam artykuł o uprzężach. Mam tylko nadzieję , że ten trend nie stanie się się tak popularny jak chociażby tegoroczne kożuszki.


Do następnego ...

9 komentarzy:

VENILA KOSTIS pisze...

fajne te spodnie, też czekam już trochę czasu na jedną przesyłkę ;)

PASSIONsewing pisze...

kardigan sam w sobie jest bardzo fajny ale zupełnie nie podoba mi sie w tym zestawie bez niego było by dużo lepiej, czarne z czerwonym pasuje idealnie buty i spodnie są mega a Twoje nogi... ach pozazdrościć :)

Niko's view pisze...

Super te spodnie !:)

ZZ Tomczuk pisze...

genialne spodnie!!! :)

kayaretro pisze...

myślę,że się jednak stanie popularny:))

Anonimowy pisze...

Świetna tunika :)

6roove pisze...

swietne spodnie i buty.

Anonimowy pisze...

ze niby taka z ciebie alu modelka hehe kolejna szafiareczka która meczy sie na zimnie by pokazac swoje genialne ciuchy

The fancy gal pisze...

Z tego co wiem, styczeń zaskoczył nas wszystkich dodatnimi temperaturami. Poza tym nie jestem modelką, to raz, a dwa, nie było mi zimno, w innym wypadku nie paradowałabym aż całe 45 sekund bez kurtki. W każdym razie dziękuję cie serdecznie za matczyną wręcz troskę o moje zdrowie i ciepłotę ciała.

A tak na serio to weź troszkę dziewczyno wyluzuj, zabaw się czy coś. Z drugiej strony sprawiłaś, że dzisiejszy poranek był dla mnie wyjątkowo emocjonujący i radosny.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...