niedziela, 12 września 2010

Sheer shirt


Ostatnie tygodnie były ubogie we wpisy. Deszcze i typowo jesienna pogoda spadły na mnie tak nagle, że wywołały szok. W następstwie nie miałam ochoty na robienie zdjęć i ogólnie na nic. Jednak wraz z ociepleniem minęły zalążki jesiennej depresji.

Z ubrań, które mam na sobie tylko buty są nowe. Póki co wstrzymuję się z zakupami przynajmniej do 17-tego.
Na liście krajowych zakupów są:
zakolanówki
chusta w panterkę i druga czarna
bluzka z długim rękawem i guzikami taka w stylu cowboy
długi kardigan
skórzane rękawiczki
coś z biżuterii

Poza tym przeglądając moje posty dochodzę do wniosku, że powinnam zmienić scenerię, w której robię zdjęcia.








Buty pokochałam od pierwszego założenia, są wygodne i potrafią dodać charakteru prostym zestawom

Jednak lato jeszcze trwa (oby jak najdłużej)


                                                              Koszula - H&M
                                                              Spodnie -  Stradi
                                                              Pasek - Moschino (sh juppifuckinyeah)
                                                              Buty - Jeffrey Campbell
                                                              Pierścień - H&M


1 komentarz:

Sannas Land of Illusion pisze...

Świetnie wyglądasz, buty dodają charakteru! Śliczna jesteś :) pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...