poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Luv my pinky shoes

Różowe buty... brzmi kiczowato i przywodzi na myśl coś, co nigdy nie powinno znaleźć się na mojej stopie. W tym przypadku połączenie trzech elementów: różowego zamszu, czerwieni oraz nieprzyzwoicie grubego obcasa sprawiło, że musiałam posiąść te wyprzedażowe cudeńka. Załapałam się na ostatnią sztukę w moim rozmiarze (dzięki ci mój kodzie dna za duże stopy!!!). Pantofelki te są jednym z elementów procesu "ocieplania wizerunku". Pewnie nieziemsko pasowałyby z hitowym pomarańczem, mój nonkonformizm chyba jednak nie pozwoli mi na popełnienie tego ultratrendy zestawienia. Chociaż w sumie...
    


Buty - Asos Kurt Geiger %

19 komentarzy:

Agata pisze...

szkoda że palce tak w nich wystają :/
to jest coś co mnie zawsze w szpilach irytowało... -.-

Elzetha pisze...

a mi się bardzo podobają :D

The fancy gal pisze...

Hmm nigdy nie zwracałam na to uwagi jak na coś co przeszkadza. Było to dla mnie naturalne, do teraz ;)

annaa. pisze...

są śliczne. <3

szavka pisze...

kurna jakie ladne! kolor rewelacja!!!

xoxo

utkaaa pisze...

mi się bardzo podobają :)
dodaje do obserwowanych(i liczę na to samo)

http://mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com/

Pozdrawiam Julka

7days7looks pisze...

Wyglądają niesamowicie!

The fancy gal pisze...

Utkaa czy to szantaż? :) Jeżeli uznałaś mojego bloga za coś interesującego, to śmiało obserwuj. Nie wymieniam linków i nie wysyłam komci za komcie. Jeżeli ktoś lub coś mnie zaciekawi to na pewno nie przejdę obojętnie.

JustFabulous pisze...

buty genialne, przejzalam bloga - ciekawy, widze tez ze lubisz czern.. beda pieknie wygladaly z czarnymi rurkami, czekam na stylizacje, pilss :)

Just Her Fashion pisze...

Przepiękne buty <3

pocahontas pisze...

boskie buty <3

Eve pisze...

fajowe te buty ;)

karxlina pisze...

Świetne! A jeszcze gdyby były czarne...:)

kayaretro pisze...

a ja uwielbiam, jak widać palce, dla mnie to sexy

Anonimowy pisze...

niesamowite są !!! fantastyczne kolory :) bardzo podoba mi się Twój blog :) Obserwuję :)

The fancy gal pisze...

Charlotte, były czarne ale te urzekły mnie połączeniem różu z czerwienią

Blush and Flats pisze...

cudne <3

Eve-r-green pisze...

Buty są świetne,oddawaj ! :-P

BlondeShopaholic pisze...

kayaretto zgadzam się z Tobą!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...